TAG!!!

0

Written on 4:38 p.m. by My gratitude journal

Bon, j'ai été taguée moi aussi! Je me rends...
Alright, I've just been tagged as well! I surrender...


Mes '4' / My '4'...

Emplois/Jobs :

  • Conseillère RH/HR consultant
  • Sauveteur/Lifeguard
  • Recruteuse/Recruitor
  • Officier de Marine/Naval Officer
Films préférés/favorite movies:
  • Swing kids
  • Saw 1 & 2
  • Lord of the Rings 1-2-3
  • Ennemy at the Gates
Villes/Cities:
  • Brossard, QC
  • Sept-Iles, QC
  • Trois-Rivières, QC
  • Victoria, BC
Émissions/TV programs:
  • Smallville
  • Beauty and the Geek
  • What not to Wear
  • Nanny 911
Destinations préférées/Favorite destinations:
  • Brisbane, AUS
  • Sept-Iles, QC
  • Waterton Lake, AB
  • Victoria, BC
Livres/Books :
  • Princes of Ireland
  • Geisha
  • Harry Potter
  • The Green Mile
Places où j'aimerais être/Places where I'd like to be :
  • Nouméa (Nouvelle-Calédonie) pour l'apnée/Noumea (New Caledonia) for snorkling
  • Noosa (Australie) pour le surf/Noosa (Australia) for surfing
  • Sept-Iles (Québec) pour le lièvre et le caplan/Sept-Iles (Quebec) for hare and caplan
  • Abu Dhabi (Émirats Arabes Unis) pour l'arabe/Abu Dhabi(UAE) for the Arabic language
Sites web que je visite à tous les jours/Websites I visit on a daily basis:
Personnes que je 'tag' et qui doivent faire leurs '4'/People I am now passing the 'tag' to and who have to write their '4'

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Publier un commentaire