J'ai triché/I cheated

0

Written on 10:34 a.m. by My gratitude journal

Aujourd'hui est ma 2e journée de jeûne et j'ai une confession à faire: j'ai triché. Un peu.

Mon jeûne consiste en 3 repas par jour, chaque repas étant limité à 8oz d'un jus fraîchement pressé d'un légume de la liste OU 8oz d'un jus DILUÉ d'un fruit de la liste.

Mon souper = 8oz de jus d'orange... NON DILUÉ. Ça peut sonner idiot, mais je me sens tout de même coupable... Je vais essayer de passer au travers de ma 2e journée sans tricher!

---------------

Today is my 2nd day of fasting and I have a confession to make: I cheated. Just a little.

My fast consist of 3 meals a day, every meal being a 8oz glass of freshly squeazed juice of a given vegetable OR 8oz of WATERED DOWN juice of a given fruit.


My dinner = 8oz of NON diluted orange juice. It might a little silly but I feel guilty about it... I will try to do better today and not cheat at all on my 2nd day!

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Publier un commentaire